Vatten melon

Igår var jag ledig sköööönt:) Började dagen med och tvätta sen gick jag och Emils kompis Lars  (min bästaste tjejkompis) ner på stan och hälsade på älsko som jobbade och så åt vi lunch. Efter det köpte vi jordgubbar och gick hem och tittade på film. Lars var så bakis att han höll på och dö flera gånger under dagen. Haha jag är inte ett dugg avundsjuk på alla som kan supa varje helg och behöva må sådär dagen efter.

Idag har jag jobbat sen gick jag och Emil och köpte lite tacos grejjer och lagade mat. Sen har vi bara legat och myst fram till han var tvungen och åka och jobba på krogen.






Gick in i vecka 30 igår:) Det går jätte fort nu tycker jag. Har iaf fått ett craving och det är vatten melon. Jätte tråkigt tycker jag. Visst det är jätte gott och nyttigt. Men dyrt som faaaan 50:- för en lite fjuti vatten melon som jag äter upp på en tugga. Sen är det inte ett dugg spännande kanske ska rulla den i lite jord eller nåt.



Kram Sara


Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

hihi. gott med jordgubbar!

2010-05-09 @ 11:37:59
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Jenna

Blogga Sara! :) Kramis

2010-05-10 @ 13:24:21
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0