Radhuset

Oj nu gick det sådär länge tills jag skrev igen. men jag har verkligen inte orkat har haft fullt upp med tjockis magen, jobbet, packning, flytten osv.

Men nu har vi iaf flyttat in i radhuset. Det känns jätte bra. Radhuset är perfekt och området är jätte mysigt. Vi flyttade in i fredas och har redan hunnit packat upp allt i stort sätt och så har vi städat ur lägenheten. Det är tur att vi har så många snälla människor som hjälpt oss annars hade det inte gått. Igår grillade vi för fösta gången här hemma. Eller Lars grillade och jag och Emil planterade blommor. Trädgården var det ända som vi verkligen måste göra något åt. Gräsmattan var helt förstörd efter vintern så vi ska köpa ny och rulla ut. Sen så vill vi fixa så vi har lite fina blom och grönsaksland.
Men det är bara kul att det finns lite och göra både jag och Emil tycker det var jätte kul och pyssla i trädgården även fast ingen av oss gjort det förut. Så vi får väl se hur länge blommorna överlever.

Med magen är allt bara bra. Är i vecka 35 nu. Har fortfarande inga cravings eller att jag mår något speciellt dåligt. Lite trött och ont i ryggen bara men det är ju sånt som hör till. Annars lever bebisen om där inne.

Här kommer lite bilder från allt möjligt:



Tårtan som jag bakade till Emil på hans födelsedag


Andra tårtan jag bakade


Vårat vardagsrum i radhuset


Jag älskar träväggen


Min däckstol passade bra här inne


Mitt land som jag håller på och fixar med på framsidan


Emils land som han håller på och fixar med på framsidan

Så nu ska jag gå och äta frukost

Kram Sara



Kommentarer
Postat av: Jenna

Hej gumman! vad fint ni bor! avis jag blir :)



Jodå här är det bra, det rullar på med allting. Nästa vecka är badrummet klart hemma så då får vi flytta hem igen :) Känns som vi vart på resande fot dessa veckor nu :P

Vad gör du om dagarna då? Pysslar med nya hemmet förstår jag :) Kramis

2010-06-06 @ 12:13:37
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Josephine Westling - Gravid BF+9

ja vi får hoppas att det händer nått nu.. men nu har det inte hänt nå mer. :( vakna nyss upp och känner inge mer..



FAN VA FINT! MÅSTE FÅ KOMMA OCH HÄLSA PÅ!

2010-06-06 @ 12:54:48
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Josephine Westling - Gravid BF+9

ja snart kommer den!



ja men absolut då får ja komma och hälsa på sen så kan du få krama om min bebis :P :D

2010-06-06 @ 18:36:41
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Jenna

Vi har vart hem lite då och då och hämtat post så vi har sett kaklet och så nu :) Men det ska bli spännande att se när allt är på plats, längtar såå.



Vad skönt att jobba en veck till bara, får du njuta av sommaren sen :) har magen växt på sig lite nu då? :) hihi. Kram

2010-06-06 @ 21:08:44
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: frida viren

SKITFINT!

2010-06-06 @ 21:36:28
URL: http://fviren.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Vad snyggt ni har det i erat vardagsrum :)

2010-10-07 @ 11:44:02
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0