Lördag

Den här veckan som vart har jag haft fullt upp. Det har vart studenten vilket jag tror ingen har missat så jag har jobbat varje dag. Vi säljer studentdjur och studentkort plus att vi gör studentskyltar på mitt jobb så vi har haft fullt med folk. Tråkigt bara att dom fick dåligt väder. Hörde att barrundan hade förvandlats till en riktig gris fest. Kanske var därför dom fick dåligt väder så dom skulle hålla sig någorlunda lugna.

Idag har jag också jobbat nästa vecka går jag hem och ska vara ledig. Ska bli så skönt. Min kropp är död nu och orkar inge mer. Hur mycket vätska får man plats med igentligen i en liten kropp sjukt mycket måste det vara iaf. Undra vad jag ska göra innan bebisen kommer jag tycker det är jätte tråkigt och bara sitta hemma och vänta så jag måste roa mig med något.


Jag och Emil åt frukost ute på framsidan förra helgen:) Jätte mysigt tyvärr är det skit väder den här helgen så det går inte.


Våran framsida.


Hahaha mina tjockis fötter dom gör jätte ont.


Tjockismagen den har blivit jätte stor nu.


Jag på morgonen mitt ansikte har blivit super svält tur att det går ner lite senare på dagen iaf.

Det börjar bli riktigt jobbigt och vara gravid nu man är sväld som en boll och det går inte och göra något åt det sen blir man trött för ingenting och har ont lite överallt. Ja jag vet att jag är gnällig men det får jag vara. Eftersom det är det ända som man kan göra.

Kram Sara:)


Kommentarer
Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Hahahahaha Sara fötterna :D

2010-06-13 @ 13:50:27
Postat av: Jenna

Du är så söt så :) Skönt att få vila upp dig, gud så du jobbat mycket nu :) kramis

2010-06-14 @ 07:54:56
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Förstår det :)

Badrummet är superfint så vi är jättenöjda :)

I helgen har det blivit en utgång, sedan mys hos svärmor :) Vad har du gjort då? Kramis

2010-06-14 @ 17:28:27
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0