Hemma fru

Jag har gått och blivit hemma fru. Jag städar,lagar mat,diskar, tvättar, bakar, vattnar blommor, piffar med gardiner m.m. Och det är inte alls speciellt kul jag blir rastlös väldigt fort. Vad gör alla andra människor som går hemma i flera år? Jag har vart hemma knappt en vecka och redan sprungit i på jobbet tusen gånger och stält mig i kassan för att hjälpa till, utan betalning desutom.
Nu längtar jag till bebisen kommer så jag har någon och prata med och leka med på dagarna. I övrigt har det inte hänt så jätte mycket vi har haft lite grillfest här om dagen sen så har Josephine och sebbe vart här med lilla Vira. Som var hur söt som helst.

Det är nu ungefär 3,5 vecka kvar till mitt beräknade datum. Och jag håller på och bli tokig på den här jäkla vätskan. Igår efter jag vart i valbo med Jenny så när jag kom hem och satte mig i solstolen och tittade ner på mina ben och fötter höll jag på och dö. Det såg ut som något pumpat in flera liter vatten i bena och fötterna för att sedan kolla om dom skulle sprängas. Det var helt sjukt.











Kommentarer
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

GLAD MIDSOMMAR PÅ DIG GUMMAN!



Hoppas ni får en bra dag.

kram från oss.

2010-06-25 @ 15:56:18
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0