Hemglass

Igår var jag till uppsala med mamma. Det var jätte mysigt jag shoppade massa kläder och fick en massa kläder bebisen fick också massa kläder:) Sen var vi och fikade på ett jätte mysigt café. Synd bara att det inte var så bra väder. Men annars är jag jätte nöjd. New yorker är min ny favo butik guuud vad mycket fina kläder dom hade. Så fort tjockis magen är borta ska jag åka ditt och stor shoppa.
På kvällen när jag kom hem så kom några av Emils kompisar hit och vi gjorde grillspett och dom tittade på film och jag tittade på True blood. Åhh det bästa av allt igår kväll var att glassbilen kom:) Gissa om jag var över lycklig. Jag ville köpa ALL glass men Emil tyckte jag skulle lugna ner mig lite. Men jag fick tre olika paket iaf:) Men vad mysigt det är med glassbilen den stannar var 3 vecka knappt fem meter från vårat hus. Så var 3 vecka kommer jag stå och hoppa upp och ner och titta ut genom fönstret. Imorgon är min sista dag på jobbet innan jag går på mamma ledighet. Så jag tänkte baka cupcakes idag. Få se hur det blir.

Kram Sara


Kommentarer
Postat av: Jenna

Guud vad gott med glass från glassbilen! Kanske en annan ska göra ett ryck å ;-) Kramis

2010-06-16 @ 17:38:04
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

Svar: tack gumman! Ja men absolut, vi kan ju komma hem till er och hälsa på nån dag :) Om ni vill det =) jaha, segt. Jag kan smsa dig så får du mitt nr igen ;) hihi.



Hur mår du och din mage då? KRAM

2010-06-18 @ 09:27:31
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

svar: Det va mysigt att komma till dig och hälsa på :)



Ja snart är din oxå här. va kul. då får jag hänga hos dig. när sebbe ändå jobbar!



idag har vi bara varit ute i solen. varit på barnenshus och köpt en babysitter och sen gått runt på stan. då jag skulle hitta en midsommarklänning.



sj?



kram <3

2010-06-22 @ 18:53:20
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0