Vecka 15

Så är det en ny vecka igen.... Jag kan säga att det är underbart och vakna nu på morgonen och inte må illa. Det har tidigare kännts som man vart bakfull i 6-8 veckor. Man mår illa, man är sinnesjukt trött och man vet inte alls hur man ska bete sig för att överleva dagen. Men nu är jag inne i vecka 15 och jag mår betydligt bättre. Visst är jag oerhört trött vissa dagar och mår illa gör jag ibland lite då och då men det är långt ifrån hur jag mådde innan:)

Igår och idag har jag vart ledig fram till kl sex för att sen jobba lite extra på mitt gym. Jag var duktig och tränade igår med 30 min på crosstraningen det var skönt och röra lite på sig. Idag blir det också träning crosstraning eller löpbandet vi får se.

Jag har suttit och beställt lite från internet idag:) Helt otroligt skönt att internet finns när det är för kallt för att orka gå ner på stan:) Vart lite kläder, och skönhets prylar. Så nu är man sådär shopping lycklig igen:) haha

Jag vet att det är hemskt dåligt med bilder i min blogg men jag äger som sagt ingen kamera för tillfället men jag ska nog ta å "låna" en kamera av mina föräldrar, som vad jag tror har flera.

Nu blir det frukost (sent jag vet)

Kram Sara


Lite tjockis kläder vart det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0