Lycklig Tjej:)

Hejhej hallå bloggen:)

Nu var det väl ändå ett bra tag sen jag skrev. Varför? Ja, det enklaste svaret på det är väl lathet:) Men nu är det nytt år och massa nya spännande saker som är på gång i Saras liv så då får jag ta tag i det här med blogg skrivandet.

Sara är en lycklig tjej nu.... Det här har hänt sen senast jag skrev:

Våran lägenhet som jag tjatat om är äntligen klar bara lite handtag i köket som ska ditt.

Sen den största nyheten Sara och Emil ska bli föräldrar:):):) I sommar i juli.

Jag tror det är hur många som helst som ska få barn det här året. Hmm undra va alla gjorde hela 2009 igentligen hehe:) Hela Gävle kommer kryla av bebismagar och baby spyor:) Men mysigt kommer det bli. Jag är lycklig iallafall.

Idag har jag jobbat på Gallerix, Jag ramade in Sebbes och Josephines ultraljudsbilder det vart väldigt bra. Gå in här och titta själva http://josephinewestling.blogg.se/

Nu ska jag ha myskväll med mig själv. Jag har laddat upp med smågodis, film hårinpackning och nagellack:)

Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

Hihi inte visste jag att du hade en blogg inte. ;)

2010-02-05 @ 09:05:12
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0