Gym och isglass:)

Jaha så var det måndag igen. Det finns många som inte ser fram emot måndagar för att helgen är över och man lär tillbaka till jobb, skola och dagis.
Men lyckligtvis är inte jag en av dess utan jag är oftast ledig på måndagar fram till klockan sex på kvällen. Idag har jag och karln vart på stan vi små shoppade lite och käkade lunch.
Eftersom Emil jobbar som vakt på nian så känner alla som jobbar där igen honom. Så idag när vi hade betalat för maten och jag gått och satt mig så frågade dom Emil om han skulle bli pappa. Dom tyckte väl att jag såg lite små fet ut hahaha. Läskigt när folk man inte känner eller har berättat det för frågar. Men jag får väl vara glad att dom trodde jag var gravid och inte att jag hade ätit för mycket kakdeg och blivit fet:)

Just nu sitter jag på gymmet har tränat lite och nu jobbar jag. Sen ikväll är det paradishotel. Det är så himmla bra haha. Jag fick en liten panik craving idag när vi skulle gå hem från stan jag skulle absolut ha en isglass. Så där gick jag i kylan med vinter kläder och sög på min isglass folk tittade på mig och undrade förmodligen om alla mina hjärnceller frysit sönder.
I övrigt har jag inte haft så mycket cravings än bara att jag vill äta yogurt och strössel istället för yogurt och flingor. Gotti gott gott:)

Hej å Hå :)

Kommentarer
Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Haha feta sara, måste se magen...:)



Fyfan yoghurt åå strössel lite äckligt, sjuk du!! Haha nää då :)



Pussss på magen

2010-01-19 @ 00:17:44
URL: http://jennyoelvin.blogg.se/
Postat av: Linda

ÅÅ söt magen =)

hade käkat glass jag också när jag träffa dej ;) mummmaaa..



Ha en bra dag sariiis

2010-01-19 @ 11:37:10
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: Linda

Knäpp lite kort nu, om du har lånat en kamera!!

Vi vill se lite bilder inte bara text muffinssara

2010-01-19 @ 11:38:03
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: Sara

haha jenny du kan ju inte säga att det är äckligt om du inte provat:) jag ska bjuda dig på det nästa gång vi ses:)

Gott med glass:) Jo Linda jag ska lägga in bilder snart så:) lär väl vissa upp fetto magen:) hehe

2010-01-24 @ 10:07:30
URL: http://lillafrokensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0