Valbo och lunch

Efter vi vart på mvc åkte jag och Emil till valbo. För han skulle lämna tillbaka en tröja. Gick förbi Carlings en sväng och fyndade 2 st söta sommar klänningar. Dom hade kostat 399:- st och nu fick jag båda för 198:-. Ett fynd tycker jag:) Köpte även en bh-topp som jag kan ha under.

Efter valbo åkte vi till lilla saigon på söder och åt lunch buffe. Dom har kanon god mat där för er som inte vart ditt än. Åh nu ser jag att solen börjar titta fram så jag ska bege mig ut och gå lite kanske köpa med mig glass eller vattenmelon hem:)


           



Det här söta setet fick bebisen av mamma när vi var på stan:)


Nu ska jag ut i solen

Kram Sara:)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jaha där :) Skönt att bo så nära stan :) Fast man ska väl inte klaga, hehe.

Ja det var lite kul att se när han busade efter tuppen men inte lika kul om han hade fått tag i den kanske, haha.



Vilka söta plagg du köpt, alltid kul att fyna på rean :) Krams

2010-04-29 @ 15:09:41
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Denna kväll har tillbringats på dressyr med hunden :) Så jag är lite mör nu, även hunden bör väl tilläggas ;) Vad gör dudå? :)Kramis

2010-04-29 @ 21:16:36
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Nej dethär var tredje gången. Tror det är tolv gånger man ska gå på sammanlagt. Försöker få ordning på han så man slipper skämmas ;) Det är bara massa stövare där (som Wille) så det går lite vildt till :)

Vad mysigt att pilla med pärlor och att bäbis buffar på, hihi :) Måste vara en underbar känsla! Själv är det bara massa fett som buffar på min mage :) Kramis

2010-04-29 @ 21:42:57
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0