Torsdag

Gick upp tidigt idag för jag tänkte att jag skulle ta en liten promenad innan jobbet. Och vad ser man när man tittar ut?? SNÖ!!! Vem fan lag ditt den där? Så någon promenad vart det inte istället en lång väntan på att få börja jobba.


Har hunnit köpt lite mer pärlor idag också så det ska jag pyssla med ikväll:) Jag tror faktist jag har blivit lite beronde. Om man nu kan bli det på 3 dagar:)

Nu vill Emil att jag ska hjälpa han och laga mat innan han ska iväg och jobba på krogen. Så snäll som man är får man väl ställa upp:)

Bebisen har sparkat som en galning idag i magen. Mysigt värre:)

Kram Sara


Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

Svar: hehe näe det är ju inte så långt kvar. Men väntan är super jobbig. Tycker synd om dig som har så långt kvar :p hihi! närå! Ni kommer ha mycket framför er, med flytt, köpa klart allt osv. Jag har inget kvar att göra. eller jo börja tvätta bebisens kläder osv :) hihi. Men väntar med det så länge som möjligt. speciellt att sätta upp säng osv, eftersom vi har katter (vill inte att dom ska erövra sängen).



KRAM

2010-04-23 @ 11:07:13
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Josephine Westling - Gravid

svar; hehe ja jag får väl kanske göra det ;) Men det är bra att du har mycket att göra. du jobbar ju fortfarande så det ska du vara glad för :) har du fixat in alla papper osv till försäkringskassan, för mammapenning. gö dte så fort som möjligt. dom är skit sega. för mig är det inte klart än :O suck..



Näe jag vet inte alls vad jag ska göra idag. Funderar om jag ska ta nått varv på stan. fördriva ut tiden lite tills sebbeslutar vid 19. suck! Finns inte så mycket att göra.



själv då? kramis

2010-04-23 @ 11:20:52
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0