Onsdag

Idag skulle jag igentligen vart ledig men så vart det inte. Så nu sitter jag och väntar på att göra mig klar och åka till jobbet.

Igår var en mysig dag jag var med min mamma på stan hela dagen. Vi åt mat ute och shoppade en massa:) Hittade jätte mycket fina saker. Jag köpte bland annat pärlor och kedjor som jag ska göra armband och halsband av. Gjorde nårgra igår som faktist vart helt okej.

För er som inte vet ska jag och Emil flytta igen. Vi har sålt lägenheten och ska flytta till radhus istället. Lite tråkigt när man lagt ner så mycket jobb som vi gjort på denna. Men det känns riktigt bra att få bo lite större och ha tillgång till en egen gräsmatta. Eftersom jag kommer vara fet hela sommaren så behöver jag ha någon stanns att ligga och sola på utan att skrämma alla stakars människor på stranden.

Nu blir det frukost sen lär jag göra mig klar och åka till jobbet.  Ska försöka lägga upp lite fler tjockis bilder senare idag.

Kram Sara


Kommentarer
Postat av: Jenna

Oj så ni flyttar! Var ska ni flytta nu då? Skönt med egen gräsmatta, inte fy skam :)

2010-04-21 @ 10:34:27
Postat av: Sara

Nu ska vi flytta till sätra:) Till ett jätte mysigt radhus och fint område sen är det bara 100 meter tilld dagis så det blir nog alldeles utmärkt det. Kram Sara

2010-04-21 @ 18:09:56
URL: http://lillafrokensara.blogg.se/
Postat av: Jenna

Vad mysigt och bra det lät :) Lite roligare med radhus när man får barn också :) Kram

2010-04-21 @ 21:13:08
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0