Lördag

Så har snart hela helgen gått. Jag har jobbat fredag, lördag och så ska jag jobba imorgon. Emil jobbar på krogen hela helgen. Så någon mys helg har det inte blivit. Men vädret har vart fint både igår och idag.
Så nu har jag kunnat tagit mina morgon promenader:) Det dryga är bara att jag får sådan sjuk kramp i beneb när jag går. Så jag lär stanna var tionde meter och vila. Så alla som ser mig lär ju tro att jag är en lat tjockis som inte orkar gå mer en tio meter för att sedan stå och flåsa i en halv minut.

Jag har tryckt i mig en massa tacos till middag så nu är jag proppmätt. men lite sugen på chokladbollar....hmm kanske ska ta och baka:)

Nu har jag och magen kommit in i vecka 28 iallafall:) Känns riktigt bra att det börjar närma sig:) Har fortfarande inte fått några cravings än. jag som hoppas på att få något roligt craving som glass och fiskpinnar mixat. Men men det kanske kommer. Idag har jag investerat mig ett par tant strumpor (läs stöd strumpor). Så nu är jag ruggit het i mina beiga nylon strumpor, min runda mage och mitt tussiga hår:)

Dom som säger att man blir så vacker när man är gravid.. det stämmer absolut inte. Iallafall inte på mig. Hehe:)




Nu ska jag pilla lite med mina pärlor och pussa på Emil innan han ska till jobbet:)

Kram Sara


Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja det är ju himla skoj att få göra sig festfin men nu är jag nöjd för ett tag framåt :) Nu har jag fått min dos ;) Jag skulle hellre vara gravid och sitta hemma och mumsa i mig saker :)



Jag fnissade lite när du skrev att du stannar efter tio minuter och vilar, haha. Det måste se roligt ut ;) Kramis

2010-04-25 @ 11:17:14
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Oj tio meter stod det t o m :P Hehe

2010-04-25 @ 11:18:14
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Hehe du är söt du. Idag hade jag tänkt att åka ut till hedesunda och hälsa på en vän och hennes lille son men vi får se :) Det är så skönt väder ute ju! Och du jobbar och står i, duktigt.

Kramkram

2010-04-25 @ 13:39:42
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Two olsson sisters

hahaha, vilken rolig bild! Vad jobbigt att få kramp sådär! Undrar vad det kan bero på... Men varför skulle du vilja få cravings? Glass och fiskpinnar, fy tusan! Inte har väl någon haft det hoppas jag, haha//Emma.

2010-04-25 @ 14:23:29
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: Josephine Westling - Gravid

tack gumman. Det var kul. men fyfan va trött man är idag. och sebbe, skit bakis :P haha. kramis

2010-04-25 @ 14:27:34
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0