Hår bekymmer

Så var man hemma igen då efter ännu en jobb dag. Det känndes verkligen att det börjar bli vår när jag kom ut från Nian, för där mötts man av folk som äter mjukglass, SOL, fågel kvitter och den obligatoriska lukten av ko bajs:)


Håller på och lagar lite mat nu del blir hemma gjorda hamburgare och pommesfrites:) Gotti gott gott:)


Tänkte försöka göra något åt mitt hår idag. Men vet inte vad bara, anting ska jag ta ur löshåret och klippa mig. Eller så ska jag låta det vara i och komma på något vettigt och göra med det. Jag skulle vilja ta ur det och ha håret som jag brukar. Men mitt hår är inte så samarbetsvilligt för tillfället. 

Jag brukar ha som på bilden nedan vilket är väldigt Sara:)

             
 
Men sen jag vart gravid vill inte mitt hår alls vara så utan plat och baby mjukt med hyper torra toppar och vissa längder för att sedan skifta i grön/gult. Så vad gör man?

Kanske ska göra som karln och raka av mig det så slipper jag bekymra mig:).....hmmm åter kommer när jag bestämt mig....


Hej å hopp så länge:)


Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja att laga mat är ju inte det roligaste man vet direkt :)



Att raka av håret är ju ett alternativ, frågan är ju om du kommer att ångra dig ;) Tåls att funderas på. När har du BF förresten? Kramis

2010-04-25 @ 18:33:51
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Josephine Westling - Gravid

svar: haha.. nu klev han upp ut sängen. HÄRLIG TID VA? :P men jag har själv legat här hela sängen, eller ja visst jag har varit uppe flera gånger och gått runt här hemma. men har bara annars kollat på tv i sängen :P haha. seg jävla dag. Nu ska vi (jag köra) till affären å köpa flott och sen till max. jag fick inte donken :P haha..



Hoppas du haft en mycket bättre dag gumman.

kram

2010-04-25 @ 18:58:17
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Jenna

Oj jag hade trott att du skulle ha i september kanske. Tycker du har så liten och söt mage :) Mer magbilder! Det är så kul att se :)



Ikväll blir det flottande i soffan med karln, vi ska se Saltkråkan :) Vad gör du en kväll som denna? Kramis

2010-04-25 @ 19:41:52
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Åh så sugen jag blev på chokladbollar nu då :) Det är såå gott.

Vet ni om det är en pojke eller flicka i magen? :) Kram

2010-04-26 @ 08:36:14
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: frida viren

Jag blev överlycklig nu när du börjat blogga igen:) var ett tag sen jag gick och hälsade på dig och din mage:) Kanske kommer förbi när du minst anar det och bjuder dig på kladdkaka:) PUSS

2010-04-26 @ 20:47:16
URL: http://fviren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0