Glad:)

Jag är en glad tjej:) Igår var jag till Media Markt med min pappa för jag skulle köpa en kamera. Men snäll som han är så fick jag en av han:) Så nu har jag ÄNTLIGEN en kamera:)

Har bara hunnit provat den lite men fler bilder lär det bli.

Idag har jag jobbat hela dagen för ovanlighetens skull hehe:) Så nu funderar jag på om jag ska ut och gå en sväng eller om jag ska träna lite hemma. Senare ikväll ska jag och Emil se någon läskig film som han hyrt. Jag som igentligen avskyr skräckfilmer, menmen jag ska ge den ett försök.

Jag tog ut löshåret igår också känns riktigt skönt då jag kan ruffsa till det som jag vill nu. Löshår är väldigt fint om man orkar fixa och grejja med det varje dag gör man det inte är det lät att håret ser dött ut och att det verkligen syns att man har löshår.



En bild på mig innan jobbet idag. Usch vad svårt det är och knäppa på sig själv man ser ju inte klok ut.




Här är en bild på mina två armband som jag gjort.

Kram Sara:)


Kommentarer
Postat av: Jenna

Kul med ny kamera! Blir det lite mer bilder här på magen lilla ;) Alltid bra med en far som betalar :)



Jag har sett många vackra radhus där på hemnet och så men det verkar som om man får bo kvar i lägenhet ett tag till :P Förstå vad gott och mysigt och grilla på sommrarna. mums. Kramis

2010-04-28 @ 19:19:24
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Var bor ni nu då? Ni kommer ändå ha nära till stan ju :) Vi bor i Villastan, alldeles vid högskolan :) kramis

2010-04-28 @ 20:28:14
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Josephine Westling - Gravid

Härligt med kamera :) och kul att se lite bilder i bloggen :D weehoo!

2010-04-29 @ 22:36:38
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0