Tisdag

Hallå bloggen!

Idag har ja inte haft någon tid alls över för att skriva, har haft fullt upp hela dagen. Det började med att jag färgade håret i går vilket inte alls vart speciellt lyckat. Så jag fick slita mig upp ur sängen imorse och kila ner till stan och köpa ny färg. Gick tillbaka hem slängde i färgen innan jobbet. Resultatet vart bra men inte riktigt vad jag ville så jag fick köpa mig en toning på lunchen som jag hade i nu i kväll. Så nu är jag nöjd och fin igen. Dock tror jag inte att mitt hår är lika förtjust i mig som jag är, så jag är väl skyldig det att köpa hårinpackning som jag får lägga i ett par gånger. Oj vad mycket det vart om mitt hår helt plötsligt det va inte meningen. 

Annars idag har jag jobbat hade massa och göra idag fixa om bland tavlor osv. Sen när jag kom hem så lagade jag mat till mig och Emil och tittade på idol. Nu börjar fröken bli trött ska nog ta och sova snart, kanske se på lite scrubs först. Vilket för övrigt är den bästa serien någonsin:)


                      


See you later alligator, after a while crocodile 

Sara:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0