Tisdag

God kväll bloggen:)

Här sitter jag och tittar på alla duktiga människor som tränar:) Jag har faktist också tränat idag jag var ute och gick i morse, sen så har jag och min bror rusat ut och in från lägenheten och slängt all skit som var kvar sen i söndags då vi rev bort allt. I övrigt har det inte hänt något roligt alls idag... eller jo lite har beställt hem grejor till min lilla hobby som jag har, att göra armband och halsband. Jag höll på med det en heldel förut men nu tänkte jag börja igen.


Ha det så bra nu

Kram


Kommentarer
Postat av: Lotta J

Kul att du tar upp din lilla hobby igen. Ser fram emot resultaten.

2009-09-29 @ 20:48:05
Postat av: sara

Tack mamma:)

2009-09-29 @ 21:03:24
URL: http://lillafrokensara.blogg.se/
Postat av: Anonym

datarum? barnkammaren menar du väl?!

från frun

2009-10-26 @ 06:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0