Stress stress stress

Uscha vad jag stressar nu förtiden har en miljon saker och göra (Packa, städa ur min lägenhet, flytta möbler, jobba på tre ställen, fixa nytt kök och badrum till den nya lägenheten, prata med hantverkarna om rusten + alla övriga vardags sysslor) ... Emil försöker lugnt och snällt att lugna ner mitt lilla hjärta men just när jag blivit lugn kommer det en ny grej och då är jag uppe på hög varv igen...

Imorgon ska Emil och hans kära vän Lars flytta mina möbler medans jag befinner mig i valbo och jobbar på Gallerix där. Snälla pojkar det där:)

Just nu saknar jag mitt bubbelbad som jag hade i min lägenhet hade vart skönt och haft en såndär mysig vara för mig själv tjej kväll:) Men men får försöka fixa lite mys ändå tänkte jag....




Detta är mina favorit produkter "Pink cotton candy" man luktar som en blandning av sockervadd och ny bakade bullar:)


Nu ska jag mysa lite och tittat lite på ikeas hemsida efter något fint kök:)


Godnatt och sov gott:)

Sara


Kommentarer
Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Har beställt sån lotion nu luktar ju så jävla gott :) Och då kan jag luta lika som dej min stor idol ;P

2009-09-24 @ 12:27:54
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag vet helt otroligt bra:) mysigt att du vill vara som mig hjärtat:)haha

2009-09-24 @ 13:05:22
URL: http://lillafrokensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0