Städa och Ikea

Nu ska jag snart iväg och städa ur lägenheten med mamma:) Igår han vi nästan få ut alla grejor. Eller vi och vi Emil och Lars gjorde det mesta medans jag sprang runt som en vilsen höna:P I eftermiddag ska vi iaf ta åka till ikea och tittat på det där förbanade köket så dom kan börja rusta åt oss nångång:)

Längtar verkligen tills allt är klart och man kan få en vanlig vardag igen. Då man kan sätta sig ner efter jobbet äta middag ihop och slås om tv-kontrollen:)

Nej, det här har jag verkligen inte tid med nu lär jag göra mig klar och äta frukost:)


Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Lotta J

Ser fram emot bilder på lägenheten och renoveringen.

2009-09-27 @ 17:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0