Söndag

Tjohoppsan bloggen:)

Idag har jag jobbat (jobbar på Gallerix ifall någon undrar) det har vart en helt oki jobb dag.

Efter jobbet åkte jag och Emil till våran nya lägenhet som vi köpt och ska rusta upp från topp till tå:) Jag tänkte köra lite updates hur det går med rusten och en massa före och efter bilder senare när vi dragit igång.
 
Idag var vi iaf där med hantverkarna och mätte lite och diskuterade vad som ska göras osv. Just nu ser lägenheten för hemsk ut med väv tapeter heltäckningsmatta och lukt av gammal tant.
Men men jag har förhoppningar och tror den kommer bli alldeles lysande när den är klar.

Nu på kvällen har jag och karln haft myskväll med god mat, chokladmousse och film. Vi tittade på Transformers grymt cool film för mig som är en såndär nörd som gillar konstiga och övernaturliga saker hihi:) Funderar på att skaffa mig en liknande bil då jag inte behöver ta något körkort eftersom bilen kör åt mig dessutom kan den skydda mig mot alla psykon där ute:) Oki nog med det, nu ska jag ta mig ut ur fantasi världen ett kort tag för att borsta tänderna och bege mig mot sängen...

Imorrn är det en ny jobb dag som gäller både på Gallerix och på mitt kära gym där jag jobber lite extra:)

Good night and sleep tight and don´t let the bed bugs bite;)

Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0