Halloween funderingar...

Jag sitter här och längtar till halloween tycker det är en mörk mysig och udda tradition... Man kan klä ut sig till ett troll och springa runt på stan utan att någon stirrar och ifråga sätter varför... Man kan tigga godis av främlingar och vill dom inte ge en något lindar man in deras bil i toa papper eller kastar ägg på fönstrena som hämd:)

Förra året var  jag med och ordnade värsta halloween partyt jag tror vi var runt 100 pers och vi hade fest i fyra olika lägenheter i samma hus:) Det var grymt kul alla var utkläda vi hade spök musik i trappen och alla lägenheterna såg ut som spindelbon:P i år vet jag inte alls vad som kommer hända men jag har mina förhoppningar att det blir något minst lika roligt..


Så här snygg var jag förra året hahaha;)


Kommentarer
Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Jaa fan i år måste vi göra nå roligt nu när jag oxå kan :)

2009-09-21 @ 22:20:22
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0