Gymmet

Tjenixen :)


Idag har jag jobbat på Gallerix, fick en massa varor som skulle packas upp. Vi fick även in en kanon snygg tavla som jag tänker investera till våran nya lägenhet:)

Efter jobbet gick jag en sväng på stan, försökte hitta någon vettig färg att färga håret i vilket inte var det lättaste men jag tror det löste sig till slut:)

Nu sitter jag på gymmet och jobbar... eller jobbar och jobbar.... tittar på tv, leker med datorn och läser tidningar:)

Ikväll ska jag se på dom svenska Hollywood fruarna haha det är så otroligt kul och tittat på duma människor på tvn.

Jaja det var väl allt för tillfället, nu ska jag återgå till mina tunga och otroligt ansträngande sysslor hehe:)


                                 
 Haha så här biffig blir man om man tränar på mitt gym, så alla flickor som är trött på era pojkvänners kroppar skicka dom till oss... så hokus pokus så blir dom som nya... fördelen är ju då att man gillar biffiga grabbar i tanga kalsonger och 5 liter spray tan;)

"Sol i sinne, brun inne - Sara"

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hallå man ska jobba på jobbet inte o sitta o leka me darton syster haha ;)

2009-09-21 @ 20:17:36
Postat av: Lotta J

Visst är det fräckt med biffiga karlar. Kan vara trevligt att vila ögonen på men jag föredrar nog min lilla gubbe med mage och allt.

2009-09-21 @ 20:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0