I like my women like i like my chicken...

Jag har en ny idol Rodney Carrington han sjunger hel sköna country låtar.

"I like my women like I like my chicken
With a little bit of fat on the ends
Not too much and not too little
Just enough to make me grin"



Så vad gör jag en kväll som denna? Jo, jag sitter och glor lite på youtube och lyssnar på musik, och äter glass. Jag har verkligen inte gjort mycket vettigt på hela dagen. Vart med min kära mor och lekt med min hund sen så har jag befunnit mig framför tvn resten av tiden. I morgon blir köket i stort sätt klart, så om ett tag kommer före och efter bilderna upp. Kan säga redan nu att skillnaden är väldigt stor. Jag behöver köpa mig en kamera så jag kan lägga upp lite bilder det känns som det är lite tomt med sånna här i bloggen.


Kram Sara:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0