Hemma dag...

Idag vaknade jag kl 4 på morgonen och låg och vred och vände mig som en tok fram till halv åtta. Då jag tröttnade och klädde på mig sen gick jag ut och gick en sväng. Resten av dagen har jag städad, tvättat och legat framför tvn. Jenny och lilla skitungen Elvin kom förbi en sväng och åt lite mat och Elvin passade på att kladda spagetti lite överallt i min ny städade lägenhet hehe;) Han är så söt den där lilla saken, Jenny är ganska söt hon också för den delen;)

Nu sitter jag på gymmet och väntar på att få åka hem är fruktansvärt trött...

Igår köpte vi ett nytt matbord och stolar vi hade inget innan. Det vart jätte fint med, är väldigt nöjd:)

Nu ikväll ska Emil och hans pappa fixa klart med diskmanskinen, guuuud vad skönt och slippa stå och diska den där jäkla disken något mer.


Sara:)

Kommentarer
Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Fast jag tror nog att jag är sötare än Elvin ;P hahaha

2009-11-17 @ 23:37:57
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Du får väl säga till Emil att man sitter still när man äter ;O

2009-11-18 @ 12:30:38
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0