Blogg paus....

Hej Bloggen!!

Jag startade en blogg, jag skrev lite, jag tröttnade och tog en lååååååång paus... men nu är jag tillbaka igen:) Pausen berode mest på att jag (läs vi) har rustat som tokar och flyttat sen så har vi inte haft något internet förens nu.

Mycket har hänt, lägenheten är i stort sätt klar det är bara köket som ska fixas till lite mer och några golvlister som fattas men vi bor här nu och jag trivs som fisken i vattnet.

Idag har jag vart ledig vilket har varit otroligt skönt, synd bara att dagarna går så fort när man är ledig. Jag har inte gjort mycket alls idag sovit, tittat på tv, tränat, tittat lite mer på tv och nu så färgar jag håret och ska laga tacos till mig och karln:) 
Jag har gjort en sak till idag, Julpyntat!! Ja, jag vet att det är alldeles för tidigt men jag tycker att så fort det blir mörkt vill jag upp med julsakerna för att få till lite mys stämning. Men så fort julen är över vill jag ha bort dom lika fort. Så nu är det mysigt och halv fint här hemma iallafall:)

Nu blire mat...

Kram Sara:)

Kommentarer
Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Ååh jag vill oxå pynta men väntar ett tag till :P

2009-11-16 @ 13:27:07
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0